دیجی شفا همواره سعی دارد تا محصولات گیاهی و طبیعی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده و فرآیند خرید و ارسال را برای مشتریان خود به گونه ای فراهم آورد که بتوانند به راحتی خرید خود را انجام داده و محصولات خود را دریافت نمایند؛ با این حال در صورتیکه به هر عنوان محصولات ارسال شده برای شما دارای مشکلی بود می توانید طبق شرایط زیر این محصولات را بازگردانید:
در صورت وجود مشکلاتی که در ضمانت بازگشت محصولات و ضمانت کیفیت که در پایین ذکر شده است، مشتریان تا هفت روز فرصت دارند که مشکلات موجود را به دیجی شفاگل اعلام کنند. در صورت اعلام بعد از این مدت ، دیجی شفاگل هیچ تعهدی در بازگرداندن محصولات ندارد. بعد از اعلام به پشتیبانی دیجی شفاگل و تماس با شمارهی ۰۲۱-۶۶۹۶۶۰۵۸ در صورت موجودی محصول در انبار دیجی شفاگل بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت محصول را از مشتری دریافت و محصول جدید را جایگزین میکنند. در باقی شهرها، محصول مورد نظر در صورت موجودی در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت برای مشتری ارسال خواهد شد.
شرایط ضمانت بازگشت ۷ روزه محصولات
تبصره . این بند در مورد ماهیت محصول است و خواص نوشته شده درمحصولات توسط تولید کننده ادعا شده است و دیجی شفاگل درمورد نتیجه این خواص مسئولیتی ندارد.
۱- ارسال محصولی که با اطلاعات موجود در سایت از جمله عکس و اطلاعات محصول از جمله وزن، تعداد، رنگ و غیره مغایرت داشته باشد.
الف- محصولات مراقبت از پوست و مو و تغذیه سالم
به دلیل مسائل بهداشتی ، در این مورد اگر بستهبندی وکیوم شده به نحوی باز شده باشد، شرکت دیجی شفاگل از پس گرفتن محصول به هر صورتی معذور است. . لازم به ذکر است در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به دیجی شفاگل اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان دیجی شفاگل از بازگشت محصول معاف است.
ب- روغنها و شربتها
در صورتی که محتویات این محصولات با چیزی که ذکر شده متفاوت باشد، باید توسط کارشناسان دیجی شفاگل تایید شود و سپس مراحل بازگشت به مشتری آغاز میشود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری دیجی شفاگل تمام هزینههای پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد دیجی شفاگل تمام هزینههای ارسال و بازگشت را تقبل میکند. در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به دیجی شفاگل اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان دیجی شفاگل از بازگشت محصول معاف است.
۲- عدم داشتن تاریخ تولید مناسب، و یا گذشتن از تاریخ انقضا :
این مورد باید توسط کارشناسان دیجی شفاگل تایید شود و سپس مراحل بازگشت وجه به مشتری آغاز میشود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری دیجی شفاگل تمام هزینههای پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد دیجی شفاگل تمام هزینههای ارسال و بازگشت را تقبل میکند.
۳- مخدوش بودن بستهبندی محصولات در کلیه مراحل ارسال اعم از شکستن، خراب شدن و….:
در این مورد باید عکس محصول توسط مشتری گرفته شود و برای کارشناسان دیجی شفاگل ارسال شود و سپس در صورت تایید مراحل بازگشت به مشتری با هزینه دیجی شفاگل آغاز خواهد شد.
۴- خراب شدن، گندیدگی و…. محتویات محصولاتی که نیاز به نگهداری در شرایط خاصی هستند.
باید توسط کارشناسان دیجی شفاگل تایید شود و سپس مراحل بازگشت به مشتری آغاز میشود. لازم به ذکر است در صورت عدم صحت ادعای مشتری دیجی شفاگل تمام هزینههای پست و بازگشت به عهده مشتری است و اگر ادعای مشتری درست باشد دیجی شفاگل تمام هزینههای ارسال و بازگشت را تقبل میکند. . لازم به ذکر است در این مورد مشتری بایستی تا حداکثر ۲۴ ساعت کاری بعد از دریافت محصول این مورد را به دیجی شفاگل اعلام نمایید و مشخص است در صورت گذشتن از این زمان دیجی شفاگل از بازگشت محصول معاف است.